Różne oblicza Łodzi

Niedziela, 22 stycznia 2017 | dodano:22.01.2017Kategoria Łódź
I stało się - gleba przy podjeżdżaniu na oblodzony krawężnik, przy podpórce noga odjechała i coś sobie naciągnąłem. Jednak nie na tyle, by nie jechać dalej.
Przy skrzyżowaniu Zachodnia/Limanowskiego wyburzają starą ruderę, ciekawe co tam powstanie.
Rozbiórka kamienicy
Rozbiórka kamienicy © barklu
Jak już byłem w tamtym rejonie, to nie sposób wspomnieć o hali targowej kawałek dalej.
Hala targowa na Bałuckim Rynku
Hala targowa na Bałuckim Rynku © barklu
A dlaczego wspomniałem? Otóż w ramach porządków na dysku wygrzebałem takie zdjęcie Bałuckiego Rynku z 2008r przypominające trzeci świat. Budy, szczeki, jakieś brudne płachty, pudła, śmietniki, całości dopełnia amerykańska flaga ;)
Bałucki Rynek AD 2008
Bałucki Rynek AD 2008 © barklu
Korzystając z małego ruchu przejechałem się Kilińskiego. Ulica dostosowana do ruchu tramwajowego, do jazdy rowerem niezbyt przyjazna. Przy śniegu w ogóle trzeba jechać środkiem torowiska.
Ul. Klińskiego
Ul. Klińskiego © barklu
Efekt rewitalizacji, niestety przy Kilińskiego niewiele takich pięknych kamienic:
Wyremontowana kamienica Kilińskiego/Nawrot
Wyremontowana kamienica Kilińskiego/Nawrot © barklu
Kawałek dalej powstała niedawno droga wewnętrzna łącząca Kilińskiego z Nawrot (takie kolanko), a przy niej rosną nowe apartamentowce.
Apartementowiec przy Kilińskiego
Apartamentowiec przy Kilińskiego © barklu
Zupełny inny biegun jeśli chodzi o zabudowę napotkałem przy Wierzbowej. Na Bałutach jeszcze trochę takich budynków jest. Za to jakie malownicze sople!