Po mieście - mgliście

Sobota, 21 stycznia 2017 | dodano:21.01.2017Kategoria Łódź
Pogoda taka, że w poza miast lepiej się nie ruszać żeby nie ugrzęznąć.
Przy Placu Wolności trawa remont Kościoła pw. Zesłania Ducha Świętego - o tyle warte uwagi, że elewacji przywracany jest oryginalny żółty kolor.
Kopściół pw. Zesłania Ducha Świętego
Kościół pw. Zesłania Ducha Świętego © barklu
Na Sienkiewicza znalazłem tablice rejestracyjną - oddałem na policję.
Znaleziona tablica
Znaleziona tablica © barklu
Drogi rowerowe miejscami odśnieżone, miejscami nie - tam, gdzie był ubity śnieg, jest cienka warstwa chlapy, ale i tak da radę bezpiecznie jechać kilkanaście km/h. Ale dwóch rowerzystów minęło mnie jezdnią, i przez takich kierowcy potem wyżywają się na wszystkich. To, że może mieli sliki (jeden był na szosówce), jakoś do mnie nie przemawia - w końcu co za problem zmienić opony / rower na zimę? Kierowcy jakoś nie jęczą, że zimą nie da się jeździć na letnich oponach albo że trzeba jechać trochę wolniej. A, i jeden przejechał jeszcze na czerwonym.
DDR Rydza-Śmigłego
DDR Rydza-Śmigłego © barklu
Trochę gorzej sprawa wyglądała na Włókniarzy chyba przez brak soli - ale tylko wyglądała, bo jak się okazało lód był miękki i trzeszczał pod kołami, więc przyczepność była większa niż przy typowej gołoledzi.