Pasy rowerowe, lasy i pola

Sobota, 29 października 2016 | dodano:29.10.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Wreszcie ZDiT zaczął malować pasy rowerowe, które wygrały w ubiegłorocznym budżecie obywatelskim. Nie wszędzie obeszło się bez zgrzytów (wnioskodawcy mają sporo słusznych uwag), ale akurat tutaj jest OK.
Pas rowerowy na 11 listopada
Pas rowerowy na 11 listopada © barklu
Ze względu na silny wiatr, pod wiatr starałem się jechać lasami. Najpierw Las Okreglik, potem Las Krogulec.
Las krogulec
Las krogulec © barklu
Do Jedlicz dojechałem wzdłuż torów kolejowych, napotykając niespodziewany o tej porze roku widok:
Maki przy torach
Maki przy torach © barklu
Potem zrobiłem pętelkę po polach (z wiatrem głównie bocznym) i wyjechałem koło Aleksandrowa, mijajac dziwną konstrukcję. Zdemontowana ambona?
Zdemontowana ambona
Zdemontowana ambona © barklu
Tutaj prawdopodobnie efekt działania złodziei lub wandali - nawet na wsi w lasku demolują
Zniszczona budka z instalacją
Zniszczona budka z instalacją © barklu
Na koniec jeszcze jeden pas rowerowy, tym razem budzący pewne kontrowersje wśród kierowców, bo utrudniający ustawienie się dwóch samochodów obok siebie i uniemożliwiający wyprzedzanie. Za to teraz rowerem da się łatwo ominąć korek.