Stryków

Niedziela, 24 lipca 2016 | dodano:24.07.2016Kategoria P. K. Wzniesień Łódzkich, Okolice Łodzi, 40-60km
Na Strykowskiej ruch znacznie mniejszy niż przed otwarciem A1. Pustek nie ma, ale samochody jeżdżą pojedyńczo lub małymi grupami, a nie nieprzerwanym ciągiem.
Strykowska z małym ruchem
Strykowska z małym ruchem © barklu
Ze Strykowa pojechałem w stronę Nowostawów, a potem odbiłem w boczną drogę wyasfaltowaną dopiero po wybudowaniu A2 (na mapie jest jako polna). Jak widać, mało kto chodzi po pięknym nowym chodniku:
Droga w Nowostawach Górnych
Droga w Nowostawach Górnych © barklu
Po przecięciu autostrady faktycznie kończy się asfalt. Zamiast od razu jechać na wprost,. najpierw postanowiłem zbadać dokąd prowadzi droga techniczna wzdłuż A2:
Droga techniczna przy A2
Droga techniczna przy A2 © barklu
Tak jak mogłem się spodziewać, kończy się ślepo. Szkoda, że nad rzeką nie ma choćby drewnianej kładki.
Koniec drogi technicznej
Koniec drogi technicznej © barklu
No i , jakżeby inaczej, przeciąłem też A1. Ten widok niezmiernie cieszy - do tej pory cały ruch szedł przez Łódź.