Informacje

  • Wszystkie kilometry: 121039.10 km
  • Km w terenie: 10152.81 km (8.39%)
  • Czas na rowerze: 217d 14h 02m
  • Prędkość średnia: 16.82 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Las Szczawiński (bezdroża)

Sobota, 23 lipca 2016 | dodano:23.07.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Poprzednio nie udało mi się odnaleźć przebicia ze Szczawina do Lasu Szczawińskiego, tym razem spróbowałem w odwrotnym kierunku. Najpierw oczywiście główną leśną drogą:
Las Szczawiński - główna droga
Las Szczawiński - główna droga © barklu
Potem skręciłem w boczną zarośniętą odnogę, która skończyła się innej przesiece równoległej do głównej drogi. Potem pierwsza droga w lewo i...
Las Szczawiński - odnoga
Las Szczawiński - odnoga © barklu
I da się przejechać skrajem lasu:
Przejezdny skraj lasu
Przejezdny skraj lasu © barklu
Potem na przełaj - ale że były ślady jakiegoś pojazdu (wygnieciona trawa), oznaczało że da się dojechać do drogi. Przejechać się da, ale jest to całkiem co innego niż zaznaczona na mapie ścieżka.
Wygnieciony ślad
Wygnieciony ślad © barklu
W drodze powrotnej natknąłem się na protoplastę malucha, co ciekawe na białych tablicach.
Fiat 500
Fiat 500 © barklu
I cud rowerowy - po 10 latach wymalowali na Drewnowskiej przejazd w miejscu, gdzie droga rowerowa zmienia strony. Udało się bez prac ziemnych dzięki zmianie rozporządzenia dotyczącego minimalnej szerokości przejścia dla pieszych.
Przejazd rowerowy na Drewnowskiej
Przejazd rowerowy na Drewnowskiej © barklu
Zdjęcia rozmazane, bo upaprałem obiektyw Kropelką (tak to jest jak się odbiera telefon podczas klejenia) i nie wiem czym zmyć. Ma ktoś jakieś pomysły?
Dane wycieczki:
Km:45.80Km teren:11.00 Czas:02:36km/h:17.62
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
A jednak: "Bez zgody konserwatora w zabytkowym pojeździe nie można wymienić żadnego głównego podzespołu – silnika , skrzyni biegów, mostu. Nie wolno też używać pojazdu zabytkowego w celach zarobkowych, na przykład wozić par młodych na śluby czy pracować na taksówce. Nie wolno też bez zgody konserwatora zmieniać barwy nadwozia. Fakt sprzedaży również musi zostać zgłoszony u konserwatora zabytków"
http://www.motofakty.pl/artykul/samochody-zabytkowe-i-ich-rejestracja-ile-to-kosztuje-i-co-daje.html
barklu
- 15:41 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj
Remonty? Chyba budynków. ;) Zabytkowe pojazdy to przecież nawet przeglądów technicznych nie muszą przechodzić, więc kto im coś powie...
mors
- 00:43 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj
Gdzieś słyszałem, że zabytek objęty jest ochroną konserwatora i wszelkie remonty czy ewentualna sprzedaż za granicę wymagają więcej zachodu - ale nie wiem ile w tym prawdy.
barklu
- 05:43 sobota, 30 lipca 2016 | linkuj
Bardzo się dziwię, że tak starych wozów (najmłodsze mają 41 lat) niektórzy nie rejestrują na żółtych blachach, toż to taniej i łatwiej się żyje. A z drugiej strony zdarzają się 19-letnie (!) "zabytki" i to pospolitych modeli...

A na zdjeciach i klejach się nie znam. ;p
mors
- 21:23 piątek, 29 lipca 2016 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eniec
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl