Kraszew, Wiśniowa Góra

Niedziela, 22 maja 2016 | dodano:22.05.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Wyjazd Rokicińską z Łodzi fatalny - duży ruch, pobocze piaszczyste i nierówne. Jeszcze trocę, i będzie przebudowa, w ramach której powstanie też chodnik i droga rowerowa.
Ul. Rokicińska w Andrzejowie
Ul. Rokicińska w Andrzejowie © barklu
Mam tylko nadzieję, że będzie lepsza niż to, co powstało na odcinku od Krzywca do Kurowic:
Droga na Kurowice
Droga na Kurowice © barklu
Planowałem jechać do Kurowic, ale musiałem skrócić trasę z powodu rozłażącej się opony. Problem spowodowany przez jakieś stare przecięcie, jakby nie to, bieżnik jest jeszcze całkiem dobry.
Uszkodzona opona
Uszkodzona opona © barklu
Na A1 jest już oznakowanie poziome, przynajmniej na środkowym odcinku:
Widok z ul. Kolumny na A1
Widok z ul. Kolumny na A1 © barklu
Centrum Sportu Politechniki Łódzkiej nabiera kształtów. W środku ma być m.in. basen o wymiarach olimpijskich.
Centrum Sportu PŁ
Centrum Sportu PŁ © barklu
Na koniec bubel w wykonaniu ZDiTu. Na tej ulicy ruch jest niewielki i spokojny, w zasadzie ne trzeba było nic malować. A na pewno nie w ten sposób: