Las Grotnicki

Niedziela, 24 kwietnia 2016 | dodano:24.04.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Jak się okazuje, cały czas odkrywam nowe ścieżki, na tę zwróciłem uwagę tylko dzięki śladowi motocykla. Jedzie się nimi dużo ciekawiej, niż zwykłymi leśnymi duktami.
Ścieżka w lesie
Ścieżka w lesie © barklu
W drodze powrotnej miałem szczęście do napotykania starych pojazdów: najpierw dwie wojskowe ciężarówki na jakiejś działce...
Zapuszczony Star 660
Zapuszczony Star 660 © barklu
...a potem Jelcz M11 na żółtych blachach. Zdarzało mi się jeździć takim jeszcze do liceum, być może nawet tym egzemplarzem.
Jelcz M11 na myjni
Jelcz M11 na myjni © barklu
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz

Ja Ikarusy 280 wspominam bardzo miło, szczególnie w upał. W przeciwieństwie do pierwszych łódzkich niskopodłogowców zapewniały odpowiedni przewiew.
- 18:33 poniedziałek, 25 kwietnia 2016 | linkuj
Mnie się zdarzało jeździć ogórkami a później Ikarusami oraz tramwajami Sanokami. Nie ma czego żałować - zero komfortu dla pasażera i dla kierowcy. Taki Jelcz to już wyższy poziom techniki, podobny zresztą bardzo do Berlieta.
kdk
- 17:26 niedziela, 24 kwietnia 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zogad