Żoliborz

Niedziela, 22 listopada 2015 | dodano:22.11.2015Kategoria Okolice Warszawy
Zosia ma przez tydzień w Warszawie kurs, a ja jeszcze pojechaliśmy razem. Dziiaj objechaliśmy najbliższą okolicę, wraz z trasą dojazdu na kurs.
Niemal tuż obok znajduje się pomnik upamiętniający żołnierzy 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej walczących w ramach akcji "Burza" na Wołyniu i Podlasiu, zamordowanych przez oddziały UPA
Pomnik
Pomnik "Obrońcom Ojczyzny" © barklu
Po przejechaniu trasy dojazdowej (niemal całość drogami rowerowymi), pojechaliśmy do Lasu Bielańskiego
Widok na Wisłę
Widok na Wisłę © barklu
Ścieżki kusiły, ale niestety rower Zosi nieprzystosowany do terenu.
Las Bielański
Las Bielański © barklu
Wracaliśmy nieco inną drogą, jednak nadal nie trzeba było opuszczać dróg rowerowych.
Park Kępa Potocka
Park Kępa Potocka © barklu
Nawet z przekroczeniem trasy ekspresowej nie było problemu - w obie strony mieliśmy kładki pieszo - rowerowe. Ciekawie wygląda całkowite zakrycie trasy, pewnie ze względu na hałas.