Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125175.10 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wzniesienia Łódzkie

Niedziela, 11 października 2015 | dodano:11.10.2015Kategoria Okolice Łodzi
Zacząłem od parowów w Lesie Łagiewnickim, które okazały się jak na mnie zbyt hardkorowe. Bałem się nawet zjechać, o podjeżdżaniu nie mówiąc. Z powodu kiepskich do chodzenia w terenie butów i sporego nachylenia omal nie wywaliłem się podprowadzając rower.
Dno parowu
Dno parowu © barklu
Terenowa ścianka
Terenowa ścianka © barklu
Ekstremalna ścieżka
Ekstremalna ścieżka © barklu
Potem trafiłem na jakieś piachy na podjeździe i znowu zsiadałem - w przeciwieństwie do parowów, to było jak najbardziej do przejechania, tylko dzisiaj mi nie szło, może z powodu przemarznięcia. A może dlatego, że poprzednio jechałem tędy na poprzednim rowerze, z bardziej terenowymi oponami, a na decathlonowych semi-slickach przednie koło lata w piachu na boki.
Piaszczysty podjazd
Piaszczysty podjazd © barklu
Trafiłem za to na nowiutki asfalt w miejsce szutrowej drogi. I o ile z zachodniej strony przedłuzenia ul. Moskule prowadzi on do kilku domów, o tyle po stronę wschodniej jest to asfaltowy dojazd w pole.
Nowy asfalt koło Dobrej
Nowy asfalt koło Dobrej © barklu
Koniec asfaltu
Koniec asfaltu © barklu
A na koniec kolejna łódzka ulica z kontraruchem. Fragment kontrapasa tylko na początku i na końcu (żeby kierowcy nie ustawiali się do lewoskrętu przy lewej krawędzi). Inna sprawa, że ten fragment kontrapasa jest wąski i zmusza do ostrych skrętów przed miejscami parkingowymi - mogli wymalować lepiej.
Ul. Podrzeczna z kontraruchem
Ul. Podrzeczna z kontraruchem © barklu
Dane wycieczki:
Km:36.40Km teren:11.00 Czas:02:22km/h:15.38
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gosza
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl