Ogród Japoński i zalew Sosnówka

Czwartek, 4 czerwca 2015 | dodano:05.06.2015Kategoria Sudety
Najpierw pojechaliśmy do Przesieki zwiedzić ogród japoński. Fragment trasy prowadził międzynarodowym szlakiem rowerowym, przejezdnym raczej dla rowerów górskich.
Międzynarodowy Szlak Rowerowy Liczyrzepa
Międzynarodowy Szlak Rowerowy Liczyrzepa © barklu
Sam ogród, może dzięki górskiemu położeniu, naprawdę przypomina Japonię.
Ogród Japoński
Ogród Japoński © barklu
Z Przysieki zjechaliśmy do Podgórzyna. Zjazd asfaltowy, ale miejscami stromy, tak że od hamowania rozgrzały się obręcze.
Przydrożne skałki
Przydrożne skałki © barklu
Objechaliśmy od północy zbiornik Sosnówka, niestety droga po samej tamie była zamknięta.
Zbiornik Sosnówka
Zbiornik Sosnówka © barklu
W Sosnówce jest kilka starych budynków z pruskiego muru, jeden nawet na sprzedaż
Stary dom na sprzedaż
Stary dom na sprzedaż © barklu
Po drodze dziwna architektonicznie budowla, pewnie resztki jakiegoś PRLowskiego ośrodka wczasowego.
Resztki okrągłego budynku
Resztki okrągłego budynku © barklu
Na koniec sporo podjazdów do Karpacza, i kolejny styl architektoniczny.
Stara willa w Karpaczu
Stara willa w Karpaczu © barklu
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz

Żona nie dała się namówić po dzisiejszej wędrówce, może następnym razem gdy będę w tej okolicy ;)
- 19:00 piątek, 12 czerwca 2015 | linkuj
Ów tramwaj był m.in. na moim blogu ;p poza tym jest to motyw powszechnie znany u zbior-komowców.
Z resztą Podgórzyn to jeszcze nie góry, a trasa kończy się przy uskoku, odkąd dopiero zaczyna być stromo.

Apeluję do Twoich ambicji ;> skoro niezwykle drobna dziewczyna (Alouette) może podjechać tę trasę 11,5 raza z rzędu, że o możliwości wjechania monocyklem nie wspomnę... ;))
mors
- 16:28 czwartek, 11 czerwca 2015 | linkuj
Poprawione :) Teraz dopiero widzę na mapie, że wyjeżdżałem z drogi tuż przy tramwaju, nie wiem jakim cudem go nie dostrzegłem. W ogóle mi nie przyszło do głowy, że w górach mogą jeździć tramwaje.
O Przełęczy Karkonoskiej myślałem, ale to chyba za duży hardkor jak na mnie - może samą przełęcz dałbym radę, ale potem trzeba jeszcze podjechać z Borowic do Karpacza.
- 06:14 niedziela, 7 czerwca 2015 | linkuj
Wszystko pięknie, tylko błagam, popraw tę "Przysiekę" bo aż w oczy szczypie.
Poza tym, to stamtąd najlepiej jechać w górę, na Przełęcz Karkonoską (najtrudniejszy podjazd Polski). :)

PS. a w Podgórzynie nie odwiedziłeś słynnego tramwaju? Jest prawie przy samej drodze, pod skałkami.
mors
- 22:56 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yodwo