Konstanynów
Czwartek, 1 stycznia 2015 | dodano:01.01.2015Kategoria Okolice Łodzi
Jak zwykle w Nowy Rok przejechałem się szosami, które zazwyczaj są zatłoczone, a dziś całkowicie puste:
Pusta Konstantynowska © barklu
Zazwyczaj pojazdy służące za nośniki reklam warsztatów są pordzewiałe i unieruchomione. Ten maluch to chlubny wyjątek:
Reklamowy maluch © barklu
W Konstantynowie, w samym centrum budują narożny dom. Po wybudowaniu będzie pewnie nie do odróżnienia od starych.
Nowy dom w Konstantynowie © barklu
Zazwyczaj tworząc stację benzynową trzeba budować podziemne zbiorniki na paliwo itp. Można jednak proście - dystrybutor podpiąć bezpośrednio do cysterny.
Pomysłowa stacja benzynowa © barklu
Spółka Tramwaje Podmiejskie do niedawna obsługiwała linię 43 (Łódź - Lutomiersk), ale przejęło ją MPK. Teraz Tramwajom Podmiejskim zostały tylko busy do okolicznych miejscowości... i nazwa.
Tramwajowy przystanek autobusowy © barklu
Rozumiem solenie jak jest ślisko, ale rozrzucanie posklejanych wielgachnych brył to chyba przesada...
Bryły soli © barklu
W okolicach Górki Pabianickiej złapałem gumę (chyba posylwestrowe szkło) i wracałem dopompowując koło co kilka km.
Pusta Konstantynowska © barklu
Zazwyczaj pojazdy służące za nośniki reklam warsztatów są pordzewiałe i unieruchomione. Ten maluch to chlubny wyjątek:
Reklamowy maluch © barklu
W Konstantynowie, w samym centrum budują narożny dom. Po wybudowaniu będzie pewnie nie do odróżnienia od starych.
Nowy dom w Konstantynowie © barklu
Zazwyczaj tworząc stację benzynową trzeba budować podziemne zbiorniki na paliwo itp. Można jednak proście - dystrybutor podpiąć bezpośrednio do cysterny.
Pomysłowa stacja benzynowa © barklu
Spółka Tramwaje Podmiejskie do niedawna obsługiwała linię 43 (Łódź - Lutomiersk), ale przejęło ją MPK. Teraz Tramwajom Podmiejskim zostały tylko busy do okolicznych miejscowości... i nazwa.
Tramwajowy przystanek autobusowy © barklu
Rozumiem solenie jak jest ślisko, ale rozrzucanie posklejanych wielgachnych brył to chyba przesada...
Bryły soli © barklu
W okolicach Górki Pabianickiej złapałem gumę (chyba posylwestrowe szkło) i wracałem dopompowując koło co kilka km.
Dane wycieczki:
Km: | 34.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:47 | km/h: | 19.07 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Komentarze
Mors - Czasy nie są takie dziwne. W Warszawie w latach 20. XX wieku autobusy miejskie zaczynały swoją karierę w Tramwajach Miejskich.
Elektryczne Koleje Dojazdowe posiadały tuż po wojnie całkiem pokaźnie rozwinięty wydział komunikacji autobusowej obsługujący kursy od Warszawy po Sochaczew.
W drugą stronę tęż to działa. Dolnośląskie Linie Autobusowe (DLA) są też licencjonowanym przewoźnikiem kolejowym. oelka - 10:51 piątek, 9 stycznia 2015 | linkuj
Elektryczne Koleje Dojazdowe posiadały tuż po wojnie całkiem pokaźnie rozwinięty wydział komunikacji autobusowej obsługujący kursy od Warszawy po Sochaczew.
W drugą stronę tęż to działa. Dolnośląskie Linie Autobusowe (DLA) są też licencjonowanym przewoźnikiem kolejowym. oelka - 10:51 piątek, 9 stycznia 2015 | linkuj
Taka stacja nie może stać na gołej ziemi. Musi być wykonana taca izolowana, chroniąca wody gruntowe przed przeciekaniem ropy podczas przepompowywania.
kdk - 13:46 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj
Co to za dziwne czasy - autobusy tramwajowe, autobusy PKP IC, a w Przew. Reg. mają nawet odrębną kategorię RegioBUS...
Dystrybutor na (klasycznym) Jelczu to też nowa jakość ;) chodzi chyba o to, że ON jako niewybuchowy nie musi być zabezpieczony podziemnym zbiornikiem (LPG i Pb zapewne muszą). Aż dziw, że jeszcze nikt na to nie wpadł. mors - 23:14 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj
Komentuj
Dystrybutor na (klasycznym) Jelczu to też nowa jakość ;) chodzi chyba o to, że ON jako niewybuchowy nie musi być zabezpieczony podziemnym zbiornikiem (LPG i Pb zapewne muszą). Aż dziw, że jeszcze nikt na to nie wpadł. mors - 23:14 piątek, 2 stycznia 2015 | linkuj