Praca
Czwartek, 24 lipca 2014 | dodano:26.07.2014Kategoria Łódź
Do naprawy błotnika użyłem jednak śrub - myślę, że przy skręceniu da się użyć większej siły niż przy nitowaniu. Blaszki "stabilizujące złamanie" założyłem z dwóch stron i podczas skręcania musiały się jeszcze odpowiednio dogiąć.

Naprawiony błotnik © barklu

Naprawiony błotnik © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Komentarze
O, widzę że użyłeś dziurkowanej taśmy blaszanej. Podwójne wzmocnienie pewnie jeszcze przeżyje ten błotnik ;) Cieszę się, że mogłem pomóc :)
Goofy601 - 16:23 niedziela, 27 lipca 2014 | linkuj
Komentuj




































