Na przełaj przez las

Sobota, 22 lutego 2014 | dodano:22.02.2014Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi

Nareszcie zrobiło się na tyle sucho, ze dało się pojechać do lasu bez ryzyka utknięcia w błocie, bo same asfalty przez ostatnie kilka tygodni już mi się znudziły.
Na początek stara zabudowa Zgierza:
Zgierz, ul. Aleksandrowska
Zgierz, ul. Aleksandrowska © barklu
W Lesie Grotnickim wybierałem mało uczęszczanie ścieżki, pokryte liśćmi i gałęziami.
Zarośnięta ścieżka
Zarośnięta ścieżka © barklu
W pewnym momencie ścieżka chyba się urwała, albo znikła pod opadłymi liśćmi. Nie było gęstego poszycia, także dało radę jechać na przełaj na azymut do najbliższej przesieki.
Przełaj w Lesie Grotnickim
Przełaj w Lesie Grotnickim © barklu
Jednak chyba była tam gdzieś niewidoczna ścieżka, widać po obecności śmieci.
Ślady bytności ludzi :(
Ślady bytności ludzi :( © barklu
Przez Lindę przeprawiłem się w innym miejscu niż zazwyczaj. Zamiast przejechać przez bród na szlaku konnym, inną scieżką dostałem się do jakiegoś zawalonego mostku.
Przejście przez Lindę
Przejście przez Lindę © barklu
W niektórych miejscach dawno nie byłem - przy zakręcie czerwonego szlaku zdążyli wyciąć cały kwartał lasu.