Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125175.10 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Odwilż

Niedziela, 2 lutego 2014 | dodano:02.02.2014Kategoria Łódź
Dzisiaj pojechałem tak jak wczoraj na ul. Moskuliki, porównać przejezdność po jednym dniu odwilży. Jest gorzej, miejscami w koleinach leży lód i trzeba jechać bardzo ostrożnie.
Ul. Moskuliki
Ul. Moskuliki © barklu
Zjechałem trochę wcześniej, bo w Zjazdową.
Ul. Zjazdowa
Ul. Zjazdowa © barklu
Pojechałem jeszcze obejrzeć, jak wygląda budowa Nowego Centrum Łodzi. Rewitalizacja elektrociepłowni od zewnątrz prawie ukończona.
EC1 od strony Targowej
EC1 od strony Targowej © barklu
EC1 od strony Kilińskiego
EC1 od strony Kilińskiego © barklu
Skrzyżowanie Kilińskiego - Traugutta zamknęli ze względu na budowę podziemnego torowiska do zawracania.
Zamknięta ul. Kilińskiego
Zamknięta ul. Kilińskiego © barklu
Sam dworzec także na razie budowany jest w dół, więc na powierzchni nic nie widać.
Budowa Dworca Fabrycznego
Budowa Dworca Fabrycznego © barklu
Nie jeździ się przyjemnie ze względu na wszechobecną sól.

http://www.bikemap.net/pl/route/2427157-2022014 Dane wycieczki:
Km:27.30Km teren:3.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Pisząc o zawracaniu chodziło mi właśnie o przestawienie lokomotywy.
barklu
- 18:59 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj
Zawracać to nie będą, bo by musieli pętlę aż pod Kaliski wybudować. Składy będą manewrować celem zmiany toru, przestawienia na czoło lokomotywy itp.
kdk
- 12:10 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl