Pustą szosą

Środa, 25 grudnia 2013 | dodano:25.12.2013Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi

W Święta od rana ruch jest minimalny, postanowiłem więc to wykorzystać i pojechać szosą Pabianice - Konstantynów, wąską i zazwyczaj pełną TIRów.
Przy wjeździe do Pabianic w oczy rzuca się zielona elewacja Sądu Rejonowego:
Sąd Rejonowy w Pabianicach
Sąd Rejonowy w Pabianicach © barklu

Druga strona Pabianic i przystanek autobusowy. Pozostawili podcięte drzewo, które w sumie wygląda dość ciekawie.
Drzewo jak nowoczesna rzeźba
Drzewo jak nowoczesna rzeźba © barklu

Kawałek dalej skręciłem na drogę krajową 71 w stronę Konstantynowa,. Z wiaduktu nad S8 widać "krzywy wiadukt" w Szynkielewie.
Widok na S8
Widok na S8 © barklu

Zazwyczaj jest tu spory ruch, a dzisiaj pusto.
Droga krajowa 71
Droga krajowa 71 © barklu

Przejechałem się także Rojną, gdzie pierwszy raz w Łodzi wybudowano jednokierunkowe drogi rowerowe po obu stronach. Pomysł całkiem fajny, pod warunkiem że nikt nie będzie jechał pod prąd.
Ul. Rojna
Ul. Rojna © barklu

Przejechałem także słynne skrzyżowanie równorzędne, które na szczęście pod względem rowerowym poprawili (pasy rowerowe nie kończą się już znakiem C13a, zatem nie trzeba się włączać do ruchu na środku skrzyżowania).