• Wszystkie kilometry: 120511.70 km

Czerwonym szlakiem z PTTK

Niedziela, 25 sierpnia 2013 | dodano:25.08.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi, Wycieczki PTTK
Dzisiejsza wycieczka wiodła południowo - wschodnią częścią czerwonego szlaku okolic Łodzi - od Wiskitna do Wycieczkowej. Pomimo niektórych trudnych odcinków, niektórzy dali radę nawet tandemem z przyczepką z dzieckiem.
Postój koło Bedonia © barklu

Przejście przez tory koło Andrespola 30-osobową grupą byłoby trudne. Tutaj trochę odbiliśmy od szlaku i przedostaliśmy się pod mostem (i przy okazji przez strumień). Nie znałem tej ścieżki.
Przejście przez rzekę Miazgę © barklu

Tego fragmentu czerwonego szlaku nigdy mi się nie udało znaleźć, ani z jednej strony ani z drugiej, a robiłem chyba trzy podejścia. A biegnie on bardzo zarośniętą polną drogą. Jechać trzeba było trawiastym środkiem, bo koleiny były za głębokie by w nich pedałować. Tym razem wreszcie skompletowałem pętlę wokół Łodzi.
Zarośnięty szlak koło Bedonia © barklu

Eufeminówek - wreszcie asfalt © barklu

W Lesie Wiączyńskim na czerwonym szlaku też nie byłem od dawna. Trochę się pozmieniało z powodu ścinki drzew, w jednym miejscu błoto trzeba było obchodzić lasem.
Rozjeżdżony Las Wiączyński © barklu

Teraz trochę żałuję, ze nie byłem na wszystkich poprzednich wycieczkach czerwonym szlakiem.