Wpisy archiwalne w miesiącu
Kwiecień, 2014
Dystans całkowity: | 726.80 km (w terenie 58.00 km; 7.98%) |
Czas w ruchu: | 22:37 |
Średnia prędkość: | 18.05 km/h |
Maksymalna prędkość: | 46.80 km/h |
Liczba aktywności: | 35 |
Średnio na aktywność: | 20.77 km i 2h 49m |
Więcej statystyk |
Węzeł A1-A2
Sobota, 5 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Pierwsza jazda po przeglądzie generalnym i wymianie napędu - rower jeździ jak nowy :)
Do samego węzła autostrad niestety nie da się dojechać - ślepy odcinek A1 jest ogrodzony.
Ślepy odcinek A1 © barklu
Dało się za to pojechać drogą techniczną.
Droga techniczna w stronę A2 © barklu
Z zachodniej strony droga kończyła się niestety w polu, na szczęscie ta po wschodniej biegła do samego skrzyżowania a potem wzdluż A2 na wschód.
Koniec drogi technicznej © barklu
Węzeł A1-A2 © barklu
Podsumowanie:
S14 - przejechane (w czasie budowy, po asfalcie)
S8 - przejechane (w czasie budowy, po asfalcie)
A1 - przejechane (w czasie budowy, bez asfaltu, oraz fragment drogą techniczną)
Pozostało jeczsze przejechać drogami technicznymi wzdłuż A2 do planowanego węzła z S14 (odcinkiem, który nie wiadomo kiedy powstanie), by zaliczyć całą obwodnicę Łodzi. Może być tylko problem z ciągłością, bo drogi techniczne często się urywają.
Na koniec zabytkowy pojazd:
Oldsmobile Tornado © barklu
Do samego węzła autostrad niestety nie da się dojechać - ślepy odcinek A1 jest ogrodzony.
Ślepy odcinek A1 © barklu
Dało się za to pojechać drogą techniczną.
Droga techniczna w stronę A2 © barklu
Z zachodniej strony droga kończyła się niestety w polu, na szczęscie ta po wschodniej biegła do samego skrzyżowania a potem wzdluż A2 na wschód.
Koniec drogi technicznej © barklu
Węzeł A1-A2 © barklu
Podsumowanie:
S14 - przejechane (w czasie budowy, po asfalcie)
S8 - przejechane (w czasie budowy, po asfalcie)
A1 - przejechane (w czasie budowy, bez asfaltu, oraz fragment drogą techniczną)
Pozostało jeczsze przejechać drogami technicznymi wzdłuż A2 do planowanego węzła z S14 (odcinkiem, który nie wiadomo kiedy powstanie), by zaliczyć całą obwodnicę Łodzi. Może być tylko problem z ciągłością, bo drogi techniczne często się urywają.
Na koniec zabytkowy pojazd:
Oldsmobile Tornado © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 55.90 | Km teren: | 5.00 | Czas: | 03:00 | km/h: | 18.63 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Piątek, 4 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Czwartek, 3 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca + po mieście
Środa, 2 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Jedna ze spokojnych uliczek w centrum:
Ul. Piramowicza © barklu
Ul. Piramowicza © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 11.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Wtorek, 1 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |