Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125175.10 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w miesiącu

Kwiecień, 2014

Dystans całkowity:726.80 km (w terenie 58.00 km; 7.98%)
Czas w ruchu:22:37
Średnia prędkość:18.05 km/h
Maksymalna prędkość:46.80 km/h
Liczba aktywności:35
Średnio na aktywność:20.77 km i 2h 49m
Więcej statystyk

Węzeł A1-A2

Sobota, 5 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Pierwsza jazda po przeglądzie generalnym i wymianie napędu - rower jeździ jak nowy :)
Do samego węzła autostrad niestety nie da się dojechać - ślepy odcinek A1 jest ogrodzony.
Ślepy odcinek A1
Ślepy odcinek A1 © barklu
Dało się za to pojechać drogą techniczną.
Droga techniczna w stronę A2
Droga techniczna w stronę A2 © barklu
Z zachodniej strony droga kończyła się niestety w polu, na szczęscie ta po wschodniej biegła do samego skrzyżowania a potem wzdluż A2 na wschód.
Koniec drogi technicznej
Koniec drogi technicznej © barklu
Węzeł A1-A2
Węzeł A1-A2 © barklu
Podsumowanie:
S14 - przejechane (w czasie budowy, po asfalcie)
S8 - przejechane (w czasie budowy, po asfalcie)
A1 - przejechane (w czasie budowy, bez asfaltu, oraz fragment drogą techniczną)
Pozostało jeczsze przejechać drogami technicznymi wzdłuż A2 do planowanego węzła z S14 (odcinkiem, który nie wiadomo kiedy powstanie), by zaliczyć całą obwodnicę Łodzi. Może być tylko problem z ciągłością, bo drogi techniczne często się urywają.
Na koniec zabytkowy pojazd:
Oldsmobile Tornado
Oldsmobile Tornado © barklu
Dane wycieczki:
Km:55.90Km teren:5.00 Czas:03:00km/h:18.63
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Piątek, 4 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:10.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Czwartek, 3 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:10.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Praca + po mieście

Środa, 2 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Jedna ze spokojnych uliczek w centrum:
Ul. Piramowicza
Ul. Piramowicza © barklu
Dane wycieczki:
Km:11.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Wtorek, 1 kwietnia 2014 | dodano:05.04.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:10.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl